Διαβούλευση σχεδίου τουριστικής προβολής 2020 Δήμου Κοζάνης

“Δήμος Κοζάνης: Ο τουρισμός, ένα από τα αναπτυξιακά «κλειδιά» της περιοχής

Το Σχέδιο Τουριστικής Προβολής 2020 του Δήμου Κοζάνης τέθηκε σε διαβούλευση στο πλαίσιο της Επιτροπής Επιχειρηματικότητας και Ανάπτυξης, που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 15 Ιανουαρίου, στην αίθουσα του Κοβεντάρειου. 

Στο περιθώριο της συνεδρίασης, παρουσιάστηκε το περίγραμμα του Σχεδίου Τουριστικής Προβολής που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, το οποίο περιελάμβανε τους βασικούς άξονες του επιχειρησιακού σχεδιασμού, καθώς και τις κεντρικές στοχεύσεις τουριστικής δράσης. 
Ο Αντιδήμαρχος Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας, Κώστας Κυριακίδης, ο οποίος προήδρευε της επιτροπής, επεσήμανε πως «το κομμάτι της προσέλκυσης επισκεπτών ήταν ξεχασμένο τα προηγούμενα χρόνια, (…) υπάρχουν όμως πολλά θετικά στοιχεία και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που μπορούμε να αναδείξουμε, ώστε η περιοχή να αναδειχθεί σε έναν σημαντικό πόλο έλξης επισκεπτών. (…) Επιτροπές, όπως η σημερινή, έχουν μεγάλη σημασία για εμάς, καθώς μέσα από τις προτάσεις των επιτροπών και τη συμμετοχή φορέων και δημοτών θα μπορέσουμε να αναδείξουμε ζητήματα που αφορούν το δήμο μας. ».
Παρούσα στη διαδικασία ήταν και η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού, Ελπίδα Κουιμτζίδου, η οποία υπογράμμισε τη σημασία του κλάδου του τουρισμού στην ανάπτυξη της περιοχής, ιδιαίτερα αυτή τη χρονική στιγμή όπου οδηγούμαστε στο άμεσο κλείσιμο όλων των λιγνιτικών μονάδων, με τον Δήμο Κοζάνης να εξερευνά όλες τις δυνατές εναλλακτικές λύσεις που θα δώσουν μία «ανάσα» στην περιοχή. Η ίδια έδωσε έμφαση στη δημιουργία ενός οργανωμένου Σχεδίου Τουριστικής Προβολής, που θα προσελκύσει επισκέπτες και θα αναγάγει το Δήμο σε τουριστικό προορισμό. 

Το προσχέδιο Τουριστικής Προβολής 2020 του Δήμου Κοζάνης που παρουσιάστηκε στη διαδικασία, περιελάμβανε σημαντικούς άξονες τουριστικής προβολής, όπως τα μουσεία της περιοχής, τον πολιτισμό και την παράδοση, εναλλακτικές μορφές τουρισμού, θεματικές διαδρομές, αγροτουρισμό, συμμετοχή σε εκθέσεις, διαδικτυακές εφαρμογές και μία σειρά δράσεων και πρωτοβουλιών, που στοχεύουν στην ενίσχυση της ανάπτυξης του τομέα του τουρισμού και την ανάδειξή του σε οικονομικό πυλώνα της περιοχής.